Школа раннього розвитку
Дитячий клуб «Лоло»
Київ 
 
228 - 98 - 19
 
 
Ми у соц-мережах: Детский клуб Лоло в Facebook    

Ранній розвиток: за та проти

   Давно відомо, що найбільше багатство людини – це знання, гарна освіта, інтелект. 

     За виховання та всебічний розвиток дитини повністю відповідають батьки, оскільки саме мама й тато створюють необхідні умови, обирають основні напрямки розвитку в залежності від захоплень та інтересів малюка. 
     Вважається, що основа інтелекту людини закладається в перші роки її життя, і вона ніколи вже не зможе перевершити той потенціал, який був закладений в ній у віці до 5 років. Найбільш активно утворюються зв’язки між клітинами мозку дитини в період від народження до трьох років, і за мірою їх розвитку підвищуються можливості мозку. Вже за перші шість місяців після народження мозок досягає 50% свого дорослого потенціалу, а до трьох років – 80%.  Звісно, це не означає, що після трьох років мозок перестає розвиватися. Проте до цього віку створюється та основа інтелекту, на якій тримається весь подальший інтелектуальний розвиток дитини. 
     
Якщо з крихіткою почати займатись в період раннього дитинства, в майбутньому на неї чекає значно менше проблем з навчанням, вона стане більш коммунікабельною, життєрадісною, веселою та впевненою у собі, ніж більшість її однолітків, які нічим та ніде не займались. 
     Але, дуже важливо розуміти, що ранній розвиток – це розивток саме тих процесів, які домінують у певному віці. На жаль, більшість батьків недостатньо добре розбираються в питаннях раннього розвитку, не знають норми вікових та психологічних особливостей дітей, не кажучи вже про прийоми та способи знайомства малюка з оточуючим середовищем, творчими дисциплінами, про своєчасний розвиток дрібної та крупної моторики, про вдосконалення фізичних якостей та про багато іншого. 
     Часто, під раннім розвитком батьки розуміють навчання читанню, рахунку, іноземним мовам як можна раніше. Перенасичення малюків важкодоступною для їхнього розуміння інформацією рано чи пізно приведе до блокування тих чи інших психологічних процесів (наприклад, порушення мови, невміння фантазувати і т.д.). Крім того, такий „розвиток” може призвести до зворотнього результату – дитина відмежовується від складної та незрозумілої інформації, одночасно закриваючись і від сприйняття простих знань, що підходять їй за віком.  
     Своєчасний та послідовний розвиток малюків у відповідності з їхніми віковими та психологічними нормами дозволяє їм розвиватись гармонічно та всебічно, отримуючи від занять задоволення та насолоду. 
     
Навчання в ранній період – це необхідність, воно створює міцну базу для подальшого навчання. Питання лише у тому, хто та як буде це робити. 
     

Педагог-психолог дитячого клубу "Лоло", Наталія Шульга.